klasy 1a i 1b z LO w Poniatowej pojechały na wycieczkę do Energylandii i Krakowa.

• Home
  • Aktualności

• 9-11-2021
  • Weronika Kowalska i Julia Domaszewska

W dniach 28 i 29 września 2021 roku, klasy 1a i 1b z Liceum Ogólnokształcącego w Poniatowej pojechały na wycieczkę do Energylandii i Krakowa. Opiekunkami były panie: Izabela Walczak, Katarzyna Kobiałka, Jolanta Zarzycka i Kaja Zarzycka. Wyjechaliśmy z dworca PKS o godzinie 4:40. Podróż (z kilkoma postojami) trwała około 6 godzin. Około 11:00 weszliśmy do parku rozrywki. Wszyscy bawili się świetnie przez cały dzień, byliśmy oczarowani ilością monumentalnych kolejek i innych atrakcji. Trzymaliśmy się w kilkuosobowych grupkach, których skład wciąż się zmieniał. O godzinie 19 pojechaliśmy do Western Campu, gdzie odbyło się ognisko. Kiedy wszyscy się najedli, położyliśmy się spać w namiotach tipi, co też było ciekawą atrakcją. Następnego dnia po śniadaniu wyjechaliśmy do Krakowa, podróż trwała godzinę. Zwiedzaliśmy miasto 4 godziny, a później mieliśmy czas wolny przez kolejne półtorej (podczas którego każdy z nas kupił najróżniejsze pamiątki i zjadł wyśmienity obiad na rynku). Zobaczyliśmy między innymi Wawel i Rynek Główny. Usłyszeliśmy także ciekawe opowieści i legendy o krakowskich zabytkach od naszej przewodniczki (której prababcia była gościem na weselu Lucjana Rydla). O 17:30 wyjechaliśmy w podróż powrotną, która też minęła całkiem ciekawie, ponieważ wszyscy wymienialiśmy się swoimi wrażeniami i chwaliliśmy się pamiątkami. W Poniatowej byliśmy przed godziną 23.